Followers

Thursday, January 3, 2013

BLUE OMBRE CAKE FOR WEDDING

Assalamualaikum wbt.

Excited terima tempahan drp kawan utk majlis perkahwinan beliau. Kawan ni obses warna biru. Kek ni dibawa pulang ke N9 utk majlis kat sana. Stand kek dan bunga dibekalkan utk beliau.



Kek yg menjadi pilihan beliau Japanese Cheese cake. Toping saya hasilkan dr campuran cheese cream dan whipping cream.



 Kek bhgn atas saya buat saiz 6" dan bhgn bawahnya saiz 9".



Teknik ombre menjadi pilihan saya dan hasilnya Alhamdulillah puashati sbb ini kali pertama saya hiaskan kek guna teknik ini.


 
 Ini pula sms yg saya terima dr beliau. Alhamdulillah.  Maaf ye sbb tak dpt hadir sbb kerja. Utk ARFAH & AMIN selamat PENGANTIN BARU, moga kekal ke akhir hayat dan dianugerahkan anak2 yg soleh.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Wedding tickers